B2B inkopersgedrag

99% van de B2B inkopers oriënteert zich via internet om product oplossingen te vinden en te vergelijken. De professionele inkopers van vandaag de dag maken hier de eerste selectie. Zijn uw producten niet goed te vinden, dan doet u niet mee in de vergelijking. Wij zorgen ervoor dat uw bedrijf en uw producten online meteen te vinden zijn. Dit resulteert in meer leads en omzet van nieuwe klanten. Wij voeren daarnaast ook actief online campagne op bestaande klanten, zodat ook zij meer gaan kopen. Wij bedenken, (her)ontwikkelen en runnen uw digitale kanalen om maximaal rendement te halen voor uw bedrijf.

Bekijk hier een selectie van onze klanten waar wij dagelijks succes realiseren.
Ook op dit moment

Ik ben Een professional bij een B2B bedrijf en op zoek naar een nieuw product of vervanging van bestaande producten.
Ik zoek 92 - 98% van deze B2B inkopers oriënteert zich eerst digitaal.
Wij kennen uw inkopers en monitoren het online gedrag. We weten wanneer ze online zoeken naar uw producten of die van uw concurrenten.
Ik vind Als zij het product, oplossing, merk of antwoord hebben gevonden wordt u vergeten.
Wij zorgen dat zij uw producten gaan vinden en dat uw meegaat in de vergelijking. Zij kiezen voor u en niet voor uw concurrent.
Ik weet B2B inkopers zijn al voor 60 - 70% op de hoogte als zij contact opnemen met de aanbieder.
Wij monitoren het gedrag, wij weten wat ze doen en wat ze als volgende informatiebehoefte willen. Wij zorgen dat ze dit krijgen.
ik maak mijzelf bekend 3 - 6% van de B2B inkopers maakt zich bekend bij de aanbieder via een e-mail, chat, telefoon of aanvraagformulier.
Wij zorgen dat dit percentage hoger ligt en anders weten wij een manier om te achterhalen wie dit zijn.
Het resultaat
Meer leads
Meer transacties
Meer omzet