• Online marketing in B2B op dit moment

    Interview B2BMarketeers.nl, 5 juli 2017 De status van Online Marketing in B2B op dit moment B2B Marketing is in beweging. Meer dan ooit. Veel markten zitten in de lift en maken meer budget vrij voor Online Marketing. Internet groeide in 2015 net als in 2012 en 2013 met ruim 8% en groeit nog steeds. Het […]

  • Online B2B specialist Jelba opent eigen kantoor in België

    Laatste bijgewerkt: 19 juni 2017 Binnen de B2B markten Industrie, Bouw en Logistiek is Jelba niet meer weg te denken uit het online landschap. Ruim 2,5 jaar geleden startten Arwen Obermeyer en Bart Strijker het verfrissende businessmodel in de wereld van Online Marketing, waarbij het fenomeen “uurtje factuurtje” plaats heeft gemaakt voor “afrekenen op resultaat”. […]

  • Jelba en EZ-base organiseren kennisdag in België

    Laatst bijgewerkt: 1 juni 2017 Belgische Business to Business bedrijven zijn volop bezig met productdata en B2B webshops. Dat horen wij iedere dag uit de markt. Om gehoor te geven aan de toenemende informatiebehoefte organiseren wij een kennismiddag en netwerk evenement op 28 september 2017 in Herentals in samenwerking met EZ-base en partner Flows. Op […]

  • B2B Marketing trends 2017

    Laatst bijgewerkt op 28 november 2016. Elk jaar zijn er weer de bekende lijstjes voor de digitale en B2B marketing trends van het komende jaar. De B2B experts zijn Jelba zijn een veelgevraagde bron voor de bekende lijstjes en dus ook richting 2017. Uiteraard werken wij hier zo nu en dan graag aan mee. Hierbij […]

  • Interviews: (voormalige) gevangenis

    In de rubriek The Office zie je de mooiste, hipste, gaafste kantoorruimtes van Nederland. In deze aflevering: de unieke werkplek van Jelba, achter de tralies van een (voormalige) gevangenis. ‘In de pauze basketballen we op de luchtplaats.’ Jelba zorgt voor meer online b2b-omzet bij bedrijven, door het ontwikkelen, implementeren en runnen van digitale verkoopkanalen. Het toonaangevende B2B bedrijf werd in […]

  • Interview: adviesbureaus

    Traditionele adviesbureaus tonen interesse in model van Jelba Bart Strijker, medeoprichter van Jelba, geeft Consultancy.nl een kijkje in de keuken bij de interesse van traditionele adviesbureaus in het ‘disruptieve’ businessmodel van Jelba.   Klanten scoren kan iedereen, maar zelf omzet maken is uiteindelijk de kunst. “Maandelijks krijgen verzoeken van toonaangevende adviesbureaus voor een gesprek. Want […]

  • Interview: Jaar 1 van Jelba

    Begin mei 2015 stapten Arwen Obermeyer (38) en Bart Strijker (35) op bij VNU om Jelba op te richten. Het B2B bedrijf met een disruptieve aanpak dat bedrijven ging helpen om te groeien. Dat ook anders en slimmer zou gaan werken. Hoe is het nu ruim een jaar later met de startup. Waar zijn Obermeyer […]

  • Interview Metaal & Techniek

    Inkopen gebeurt steeds vaker online De afgelopen jaren groeide het aantal online verkopen in de B2B markt explosief. Wanneer de B2B inkoper op maandag zakelijk inkoopt, oriënteert hij zich vooral online. Zeker wanneer het gaat om nieuwe producten. Gek genoeg krijgt hij dan een compleet andere aankoopervaring dan wanneer hij als consument online een boek […]

  • Publicatie Emerce

    Multisafepay trots om te melden dat het toonaangevende Jelba kiest voor haar betaalmodule De traditionele verhouding tussen de fabrikant en de technische groothandel is snel aan het veranderen. De opmars van B2B e-commerce modules met extra verbindingen tussen groothandel en fabrikant neemt toe. Jelba is de speler in dit segment die deze verbindingen middels technologie […]

  • Interview Marketingtribune

    Online technologie en marketing trends 2016! Maar kijk je ook Discovery Channel? Nu het einde van het jaar nadert wordt de inbox weer rijkelijk gevuld met eindejaarlijstjes en voorspellingen voor 2016. Zelfbenoemde goeroes steeds vaker per video en de rest uiteraard via de digitale pen. Het is niet veel nieuws onder de zon. Content blijft […]

  • Interview Consultancy.nl

    Jelba, dat zich richt op het laten groeien van B2B bedrijven door digitaal, is voortvarend van start gegaan. Zo’n half jaar sinds de oprichting mag Jelba meer dan tien klanten tot zijn portefeuille rekenen. “Ons businessmodel in een traditionele markt slaat aan”, stellen oprichters Arwen Obermeyer en Bart Strijker. Jelba oprichters Bart Strijker en Arwen […]

  • Publicatie Raad van Advies

    Ervaren bestuurders nemen zetel in Raad van Advies van Jelba Jelba, een bedrijf dat zich uitsluitend richt op het B2B-segment, heeft als onderdeel van zijn groeipad een Raad van Advies ingesteld. Het adviesorgaan bestaat uit twee grote namen uit het Nederlandse bedrijfsleven: Leendert-Jan Visser, directeur van MKB Nederland, en Dick Molman, voormalig CEO van Sanoma […]

  • Interview Bravebiz

    Wat is het geheim achter de effectieve strijdwijze van Jelba? Mede-oprichtster Arwen Obermeyer heeft met de oprichting van Jelba een duidelijk doel voor ogen. “Mijn compagnon Bart Strijker en ik zagen een paar dingen: B2B bedrijven met een groot vraagstuk op het gebied van Online omzet marketing, zonder de ervaring, kennis en de mensen om de […]

  • Innovatie Top 100

    De Kamer van Koophandel heeft als missie om de groei van MKB-bedrijven te stimuleren. Innovatie is daarom één van de belangrijkste pijlers. Die pijler uit zich onder meer in de MKB Innovatie Top 100, de jaarlijkse innovatie-etalage waarin een vakjury inspirerende best practices presenteert. Innovatie laat zich terugbetalen in betere bedrijfsprestaties; met name in extra […]

  • Interview B2BMarketeers.nl

    Bart Strijker is mede-oprichter van Jelba, een van de snelst groeiende B2B omzet marketing bedrijven van Nederland. Ook kennen we hem van zijn indrukwekkende carrière in de wereld van B2B media. Daarnaast is hij regelmatig te zien als spreker op congressen en seminars. We vragen Bart het hemd van het lijf over zijn visie op […]

  • Interview Expovisie

    “Je moet je invreten in de klant van de klant” Digital first, predikt Bart Strijker, die dit voorjaar VNU verliet en Jelba startte. Ook beursorganisatoren en media kunnen hier volgens hem niet om heen. Je kunt niet meer bogen op historie. Het feit dat jouw bedrijf honderd jaar bestaat is geen argument meer. Mensen willen […]

Wij zijn erg blij dat onze gedurfde aanpak aanslaat in de media…… Bedankt voor al de aandacht! De tijd van #uurtje-factuurtje is namelijk echt voorbij.

KOM IN CONTACT