Aan het woord "Het is geweldig om een complete afdeling met Online Marketing experts te kunnen toevoegen aan ons bedrijf, dit brengt direct extreme voortgang, professionaliteit en een positieve interactie teweeg binnen ons bedrijf."
Michiel van Kempen Directeur

Dragers van werkschoenen willen in essentie maar 1 ding: de vrijheid om zichzelf te kunnen zijn tijdens hun werk. Veiligheid en stijl zijn verenigd in de ontwerpen van de werkschoenen van de merken van Allshoes. De professionals die ze dragen kunnen kiezen voor functionele werkschoenen die precies passen bij hun persoonlijkheid, stijl en bij het werk wat zij doen. Of zij nu werken op een booreiland waar het zoute water, olie en koude omstandigheden standaard zijn of in een logistiek centrum waar flexibiliteit en comfort vereist is, Allshoes heeft de meest geavanceerde en stijlvolle collectie en de beste kennis in huis. Wij zijn dan ook trots om de B2B webshops van de merken Grisport, Mr.Miles en RedBrick te mogen bouwen en online succesvol te mogen maken. In deze klantcase leest u meer over onze aanpak.


Stap 1: Digitale groeistrategie

Om de zoektocht naar de perfecte werkschoen te vergemakkelijken voor dragers en deze in aanraking te laten komen met de uiteenlopende en eigenzinnige merken van Allshoes hebben we een Multi-brand – E-commerce – Dealerstrategie uitgewerkt. De merken Grisport, Mr.Miles en RedBrick krijgen een eigen gezicht op basis van de door ons gemaakte ontwerpen en merkhuizen. Deze drie merken en de bijbehorende shops en campagnes hebben maar 1 doel: leads en omzet genereren voor dealers, samen met het vergroten van de merkbekendheid van de drie merken en het ontzorgen van dealers door het leveren van perfecte productcontent.


Stap 2: Technologie

Magento 2 in combinatie met de meest geavanceerde Marketing Automation en analyse software zorgt voor een state-of-the-art Technologisch platform wat integraal gekoppeld is met het ERP Systeem van Allshoes. Een B2B PIM systeem wordt ingezet in het Online Marketing model om de Productdata zo optimaal mogelijk te beheren en te delen met dealers.


Stap 3: Uitvoering

Campagnes worden op merk niveau specifiek ingezet. De merken krijgen hiermee een eigen publiek en traffic, passend bij de USP’s van de producten voor deze specifieke doelgroepen. Voor dealers wordt een specifieke campagne gevoerd om hen zo veel mogelijk te ondersteunen bij hun sales en (online) marketing. Van E-mail marketing, Social, SEO en SEA tot aan Chat, de leads die voor hen worden gegenereerd worden in gezamenlijkheid zo goed mogelijk opgevolgd wat resulteert in nieuwe en tevreden klanten voor dealers.

Resultaten om trots op te zijn

Gerichte en gesegmenteerde Online marketing per merk
Direct bestellen en offertes aanvragen
Intensieve samenwerking met dealers resulterend in meer omzet
Dit wil ik ook. Kom in contact