Autonamics is specialist op het gebied van acculaders, cruise controls, track & trace systemen en autobeveiliging. Zij hebben meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van elektrische autoaccessoires. De B2B Online Marketingafdeling van Autonamics zit in Utrecht. Bij Jelba zijn wij elke dag bezig om de producten van Autonamics met de inzet van B2B Online Marketing onder de aandacht te brengen. Wij zijn trots om voor dit mooie bedrijf onze online expertise te mogen inzetten.
Stap 1: Digitale groeistrategie
Wij hebben een uitgekiende digitale groeistrategie. Wij zorgen voor het juiste verkeer naar de juiste pagina door middel van een uitgekiende SEO contentstrategie voor product- en categorie teksten, aangevuld met hoeksteenartikelen. In combinatie met een Google Ads strategie waarbij de kwaliteitsscores en de conversies leidend zijn, streven wij naar een hoge zichtbaarheid onder de juiste B2B online zoekers. LinkedIn campagnes vervullen hier ook een belangrijke rol in. Dit is een uitstekende tool om prospects zeer specifiek te targeten en te benaderen.
Stap 2: Technologie
Om de juiste analyses te kunnen doen is de website verder uitgerust met diverse tooling en automation technologie. Met deze set kunnen de B2B Experts ook gericht aan deze data gestuurde marketingaanpak werken. Vandaag de dag hebben de winnaars van online over het algemeen een data driven marketing aanpak.
Stap 3: Uitvoering
Wij zijn op dagelijkse basis actief om alle digitale kanalen van Autonamics te maximaliseren. Het B2B online marketingteam van Jelba voert actief campagne om leads te realiseren. Hiernaast ziet u een overzicht van deze activiteiten. Net zoals Autonamics gaan wij voor het resultaat. Wij doen. Digitaal verandert iedere markt en ieder verdienmodel. Wij zorgen dat onze klanten altijd online voorop lopen in de B2B wereld.