Aan het woord "Dankzij de B2B experts van Jelba is er nu samenhang tussen onze marketinguitingen. Hierdoor realiseren wij dagelijks meer leads!"
David Meijerink Commercieel Directeur

Gamko is een internationaal bedrijf van Hollandse bodem. Al meer dan 60 jaar is Gamko een begrip op het gebied van horecakoelingen. Met producten van wereldklasse! De productie bevindt zich tot op de dag van vandaag volledig in Nederland, met een eigen fabriek in Etten-Leur. Gamko is een fabrikant waar wij in Nederlands met recht trots op mogen zijn. En wij zijn als Jelba op onze beurt trots dat wij een bijdrage mogen leveren aan het online succes van dit prachtbedrijf.


Stap 1: Digitale groeistrategie

Gamko heeft als doel om meer grip te krijgen op de eindgebruiker, om zo meer leads te genereren. Om dit mogelijk te maken is het van belang om meer samenhang te creëren tussen de marketingactiviteiten. De expertise van Jelba is ingeschakeld om als B2B online marketingafdeling van Gamko met behulp van B2B leadgeneratie dit doel te verwezenlijken. Met behulp van een nauwe samenwerking is een digitale groeistrategie geformuleerd. De collega’s van Jelba ondersteunen bij de uitvoer van deze strategie. Om online successen te scoren wordt het complete pakket aan marketingtechnieken ingezet. Denk hierbij aan B2B e-mail marketing, B2B social media, B2B content marketing en B2B SEA. Met onze campagnes spelen we altijd in op de huidige trends. Zo geven we steeds opnieuw een boost aan de online resultaten van Gamko. Bij het uitwerken van de digitale groeistrategie is gekeken naar de totale propositie van de producten en diensten. Met als doel om dit op een slimmer manier in de eigen website beter zichtbaar te maken en uiteraard online in de campagnes. Waarbij het geheel een herkenbare uitstraling heeft in alle marketinguitingen.


Stap 2: Technologie

Om een goede basis te creëren hebben wij aan de hand van de huidige spelregels binnen de bestaande huisstijl een gloednieuwe B2B website gebouwd. Zo is er een volledig nieuwe look and feel gecreëerd voor het merk. De experts hebben bij het ontwikkelen van de website rekening gehouden met de functionaliteit, het design en de vindbaarheid in Google. Om meer inzicht te krijgen in het websiteverkeer is een IP Verificatie Tooling  koppeling toegevoegd aan de website. Dit biedt de mogelijkheid om waardevolle leads direct te herkennen en hier met onze marketinguitingen op te spelen.


Stap 3: Uitvoering

Iedere dag zetten de B2B experts van Jelba zich in voor de digitale groei van Gamko. Doordat er nu een eenduidige B2B online marketing aanpak is vastgesteld zorgen wij ervoor dat Gamko structureel onder de aandacht komt. Zowel organisch, met behulp van B2B SEO, als betaald, met behulp van B2B SEA en B2B Social advertising. Dit allemaal met als doel: het creëren van een structurele stroom aan leads. Samen zetten we elke dag weer stappen naar meer succes!

Resultaten om trots op te zijn

Sterke stijging in het verkeer
Meer aanvragen
Toename nieuwe klanten, toename omzet