Aan het woord “De B2B experts van Jelba kennen de producten in de transportsector en snappen de wereld van B2B Online met betrekking tot kapitaalgoederen als geen ander. Leuke club om mee samen te werken en niet onbelangrijk, ze leveren resultaat."
Gertjan van Beek Directeur NL

HUBTEX begint daar waar de fabrikanten van standaard heftrucks ophouden. HUBTEX bouwt haar trucks volgens het modulaire systeem en kan zo elke machine op wens van de klant aanpassen en uitvoeren, zonder extra hoge kosten. Elke machine wordt gebouwd naar de specificaties van de klant en afgestemd op de juiste werkomgeving. HUBTEX is dan ook terecht dé marktleider op het gebied van zijladers en meerwegtrucks in Nederland.

Binnen de transport en logistieke wereld en dan specifiek voor het heftrucksegment is Jelba reeds actief voor Van Hooff Intern Transport en Yale Heftrucks. Met de toevoeging van HUBTEX zitten wij volop in de online marketing voor de transport en logistiek.


Stap 1: Digitale groeistrategie

De markt voor HUBTEX is goed af te bakenen in het online landschap. De markt voor zijladers is zeer specifiek en is daardoor goed te monitoren via zeer gerichte zoekopdrachten op het internet. Via een geavanceerde B2B leadgeneratie aanpak en uitrol is het ons doel dat HUBTEX bovenaan komt te staan in iedere relevante zoektocht van de potentiële koper. Wij spelen in op de vraag bij de eindgebruikers om de voordelen van de zijladers te tonen. Daarnaast zijn praktijkvoorbeelden leading in de website. Plaatsingen bij klanten, oplossingen die reeds zijn gerealiseerd, ze spelen een belangrijke rol. Jelba en HUBTEX werken voor de lange termijn samen om te zorgen dat HUBTEX ook online voorop blijft lopen met haar dienstverlening en presentatie.


Stap 2: Technologie

Voor HUBTEX  zetten wij een breed scala aan technologie en analyse software in. Door de inzet van deze technologie maakt HUBTEX het verschil via de digitale kanalen. In de technologische uitrol houden wij rekening met het karakter van kapitaalgoederen. Alles is dus ook ingezet om leads te genereren. Technologie die een directe bijdrage leveren een identificeren van leads en het monitoren van de funnels over een langere periode worden hier ingezet. De B2B website hebben wij gebouwd in WordPress pagina’s die op maat zijn gemaakt voor de specifieke doelen van Hubtex.


Stap 3: Uitvoering

Op dagelijkse basis zijn wij actief bezig om alle digitale kanalen te maximaliseren. Het duidelijke aanbod van zijladers geeft ons meer dan voldoende kansen om aanvragen te realiseren via het internet. In de dagelijkse uitvoering runnen wij de digitale kanalen die hieraan bijdragen om dit tot een succes te maken.

Resultaten om trots op te zijn

Op het juiste moment bij de juiste koper online in het vizier
Meer merkbekendheid door toename organische groei
Meer business
Dit wil ik ook. Kom in contact