Aan het woord “Jelba richt zich volledig op B2B online marketing en development. Zij zijn expert in online en begrijpen ook de markt van metaalbewerking. De mensen van Jelba willen onze producten en oplossingen echt begrijpen en zorgen dat wij ook online voorop lopen in de B2B”
Itske Gaalman Directeur

LintzagenService.nl beschikt over een breed scala aan bi-metalen en hardmetalen lintzagen voor de metaal bewerkende industrie. Op dit platform kunnen inkopers voor elke zaagtoepassing een passende oplossing vinden. LintzagenService.nl is onderdeel van Leering Hengelo. Opgericht in 1939 en een begrip in de wereld van metaalbewerking. Leering Hengelo staat bekend om haar persoonlijke aanpak en betrouwbaarheid. Daarnaast maken zij ook maximaal gebruik van de digitale kansen in de B2B markt. LintzagenService.nl is hier een goed voorbeeld van, De website is ingericht, zodat de professionele koper binnen enkele seconden de perfecte lintzaag voor zijn proces kan vinden én bestellen. Bijkomend voordeel is de eigen lasservice. Hierdoor is het mogelijk om alle lintzagen op maat te leveren, direct vanuit het eigen magazijn in Hengelo.


Stap 1: Digitale groeistrategie

LintzagenService.nl kiest bewust voor een digitale strategie om direct de gebruikers te voorzien van de noodzakelijke informatie. Via een B2B leadgeneratie aanpak voor de machines en de lintzagen via een B2B webshop. Wij brengen de oplossingen en producten in het vizier op het moment dat de professionele koper hiernaar op zoek is. Jelba en LintzagenService.nl werken voor de lange termijn samen om te zorgen dat zij niet alleen de koploper blijft met haar zaagoplossingen voor de metaal bewerkende industrie, maar ook op het gebied van B2B leadgeneratie.


Stap 2: Technologie

Wij zetten een breed scala aan technologie in. Dit varieert van configuratoren tot aan liquid content modules. Door de inzet van deze B2B technologie maakt LintzagenService.nl het verschil via de digitale kanalen. In de technologische uitrol houden wij rekening met de online marketing aanpak voor kapitaalgoederen (= lintzaagmachines) en professionele verbruiksgoederen (= lintzagen)


Stap 3: Uitvoering

Op dagelijkse basis zijn wij actief om alle digitale kanalen te maximaliseren van dit platform. De experts van Jelba van de B2B online marketingafdeling voeren actief campagne om aanvragen en transacties te realiseren voor onze klant. In het overzicht hiernaast ziet u een opsomming van deze activiteiten. Wij gaan voor het resultaat en onze klant gelukkig ook. Wij doen. Digitaal verandert iedere markt en ieder verdienmodel en dat geldt ook voor de van oudsher traditionele markt van lintzagen.

 

 

Resultaten om trots op te zijn

Meer merkbekendheid door toename organische groei
Transparant over prijzen en advies
Meer aanvragen en transacties
Dit wil ik ook. Kom in contact