Aan het woord "Door STERK Trailers uit te breiden met het B2B online marketingteam van Jelba bereiken wij nu de juiste klanten en kunnen wij hen verder helpen bij hun transportvraag."
Hans Weerheim Directeur

STERK Trailers is een nieuw trailerbouwbedrijf dat is opgezet door experts met veel ervaring in het vak. Door het combineren van kennis en ervaring bouwen zij ijzersterke trailers die jarenlang meegaan. Van standaard opleggers en aanhangers tot op maat gemaakte, flexibele LZV-combinaties, STERK Trailers kan het bouwen. Het maakt niet uit of dit voor de bakker om de hoek of voor een groot transportbedrijf is. STERK Trailers denkt graag met de klant mee en biedt passende oplossingen. Om de klant goed te bereiken was er een nieuwe website én marketingstrategie nodig en niet de uitvoering van de B2B online marketing strategie. Jelba is trots dat zij de B2B Online Marketingafdeling zijn van STERK Trailers.


Stap 1: Digitale groeistrategie

Een krachtige website is ook in de transportsector van groot belang. De verschillende klanten hebben uiteenlopende wensen en op de website moet duidelijk aangegeven worden dat STERK Trailers aan deze wensen kan voldoen. Voor een nieuw bedrijf is online zichtbaarheid extra belangrijk om bekendheid op te bouwen. Door middel van een weldoordachte SEO-strategie en doelgerichte Google Ads-campagnes worden de juiste klanten bereikt. Voor STERK Trailers is het ook belangrijk om transportoplossingen te bieden voor klanten die niet direct bij een trailerbouwer zouden aankloppen, bijvoorbeeld kleinere bedrijven. Door praktijkvoorbeelden op de website te plaatsen wordt ook deze klant aangesproken.


Stap 2: Technologie

De nieuwe website van STERK Trailers is gebouwd in WordPress en volledig op maat geprogrammeerd. Het design sluit aan bij wat het bedrijf wil uitstralen: professioneel, vakkundig en sterk. De diverse trailers en opties zijn uitgelicht in verschillende categorieën. Hierdoor is het voor een potentiële klant eenvoudig om te zien wat STERK Trailers aanbiedt. Door de integratie van de Livechat kunnen klanten direct in contact komen met de specialisten. Dankzij de B2B e-commerce van STERK Trailers en Jelba is de transportsector weer een stukje moderner geworden.


Stap 3: Uitvoering

Het B2B marketingteam van Jelba is dagelijks bezig met STERK Trailers. Het continu verrijken van de kennisbank met nieuwe artikelen resulteert in een complete website die hoog in de zoekresultaten van Google terecht komt. Naast het creëren van nieuwe content houdt het marketingteam de verschillende advertenties op Google in de gaten. Dit zijn niet alleen de advertenties die bovenaan de zoekresultaten staan, maar ook bijvoorbeeld remarketing door middel van display banners op andere websites. Op deze manier wordt de online vindbaarheid, conversie en communicatie van STERK Trailers verbeterd, om zo groei te realiseren.

Resultaten om trots op te zijn

Maximaliseren van onze online kanalen
Gericht onder de aandacht bij de juiste B2B klant
Meer nieuwe klanten
Dit wil ik ook. Kom in contact