Aan het woord "Jelba is een puur B2B internet specialist met ervaring in de logistieke wereld. Met Jelba geven wij invulling en snelheid aan onze online ambities"
Jan Jaap Wiersma Directeur

Van Hooff Intern Transport is een begrip in de logistieke intern transportwereld. Het is dé multi-brand specialist in het verhuren, onderhouden, verkopen en keuren van interne transportmiddelen, reinigingsmachines en voorbouwapparatuur. Denk hierbij vooral aan heftrucks en magazijntrucks. Met flexibele huurmogelijkheden, een grote voorraad en een gevarieerde huurvloot aan heftrucks en magazijntrucks bieden zij flexibiliteit en continuïteit. Daarbij streven zij naar de hoogste kwaliteit van diensten, producten en service. Het effectief benaderen van de markt via B2B lead generatie maakt dat Van Hooff Intern Transport ook in de toekomst een bepalende speler blijft.


Stap 1: Digitale groeistrategie

Het gevarieerde productaanbod, de diensten en de kennis die aanwezig is over de logistieke markt staat centraal bij de uitgangspunten van de digitale strategie. Door middel van een SEO-strategie i.c.m. een actieve campagne met hoogwaardige inhoud creëren we een pull op eindgebruikers voor alle producten.


Stap 2: Technologie

De complexiteit van de technologie zit in het “te koop” en “te huur” aanbieden van producten. De impact hierop voor het B2B PIM systeem en de technische koppeling met ERP of CRM systemen kennen een hogere complexiteit. Daarnaast wordt er gewerkt met hoogwaardige leadtooling en analyse software om maximaal business te genereren via de diverse digitale kanalen.


Stap 3: Uitvoering

Op dagelijkse basis zijn wij actief om alle digitale kanalen te maximaliseren. Het rijke en veelzijdige product aanbod biedt veel kansen door de inzet van een hoogwaardige content gedreven strategie. Door de uitvoering van gerichte campagnes algemeen en op doelgroep niveau creëren we dagelijks meer verkopen. Het creëren en toevoegen van content is een reguliere bezigheid waardoor we steeds beter gevonden worden door onze doelgroep. Video, beeld en tekst zijn de belangrijkste componenten. Door het continu analyseren van het gedrag van de websitebezoeker en optimaliseren van de website, gaan kopers steeds sneller door de funnel.

Resultaten om trots op te zijn

39% groei in aantal organische bezoekers
58% meer online aanvragen
meer omzet uit online
Dit wil ik ook, kom in contact