In the pocket! Nominatie International Influencer Marketing Awards

Laatste update 25 januari 2020

Jelba doet mee om de prijzen voor de toonaangevende Internationale Influencer Marketing Awards

B2B Online Specialist Jelba is met trots genomineerd voor de Influencer Marketing Awards. Deze internationale award wordt jaarlijks uitgereikt aan bedrijven met de meest vernieuwende en creatieve influencer marketing campagnes. Jelba is genomineerd in de categorie “Most Effective Collaboration or Partnership” voor de samenwerking tussen Martijn Kuipers en Redbrick (Allshoes). Jelba verzorgt de B2B online marketing campagnes voor de merken van Allshoes, waaronder Redbrick, Vismo en GriSport, en is de drijvende kracht achter de samenwerking voor deze B2B Influencer campagne.

Jelba Influencer Marketing Awards

Jelba heeft bewust gekozen voor deze samenwerking. Martijn Kuipers vlogt over zijn beroep als vrachtwagenchauffeur en heeft daarbij maar liefst 33.000 volgers op Instagram en 50.000 abonnees op Youtube. Zijn video’s worden tussen de 100.000 en 150.000 keer bekeken. Zijn doelgroep is erg relevant voor Redbrick. Hierdoor is het rendement van de samenwerking hoog. Als onderdeel van de online campagne komen er limited edition Redbrick schoenen op de markt. De customised werkschoenen zijn helemaal in de stijl van Martijn Kuipers gemaakt. De schoenen zijn vanaf maart verkrijgbaar. Bekijk hier ook de pagina op Redbrick.

Als B2B online specialist signaleert Jelba altijd de nieuwste trends in de markt. Jelba heeft naast Martijn Kuipers nog meer campagnes lopen met B2B influencers. Jelba oprichter Bart Strijker: “Influencer marketing wordt steeds belangrijker, ook binnen de B2B. Wij kijken altijd naar rendement: wat levert het op voor onze klanten? In de wereld van B2B online marketing is alles meetbaar. Deze online campagne heeft een zeer hoog rendement. Het is een mooi voorbeeld van hoe wij alles op alles zetten om onze klanten te laten groeien.”

Jelba blinkt uit in het creëren en uitvoeren van een digitale strategie voor haar B2B klanten. Het bedrijf met kantoren in Utrecht, Berlijn en Antwerpen fungeert daarbij als de B2B Online Marketingafdeling van haar klant. Jelba werkt bewust niet met het uurtje-factuurtje principe. In plaats daarvan zet het bedrijf zich continu in om haar B2B klanten te laten groeien. Jelba heeft alle expertises in eigen huis voor een 100% B2B Online Specialist.

In 2019  is Jelba landelijk op plek 27 geëindigd als het snelst groeiende bedrijf van Nederland. Deze FD Gazelle was in totaal aan 770 bedrijven uitgereikt. Het model werkt dus goed voor onze klanten en voor Jelba.

De winnaar van de Influencer Marketing Awards wordt op 25 maart bekend gemaakt tijdens de uitreiking in Londen.

 Volg onze LinkedIn bedrijfspagina en ontvang de B2B updates direct in uw feed.