Vragen? Stel ze gerust.

Of bekijk ons overzicht.

Veelgestelde vragen

Hoe werkt het businessmodel van Jelba?
Het businessmodel van Jelba kent twee aspecten. Onze klanten stappen in tegen een laag risico en hebben hiervoor een volledige B2B online marketingafdeling voor minder dan de kosten van... Lees verder
Waarom de rups als symbool?
De rups in ons logo symboliseert ons DNA. Wij doen! Een rups is namelijk gericht op snelle groei. Daarom consumeert hij veel. Alles wat er op zijn pad komt... Lees verder
Wanneer is Jelba opgericht?
Jelba is in mei 2015 opgericht door Arwen Obermeyer en Bart Strijker. Het idee ontstond om B2B bedrijven maximaal te laten profiteren van alle digitale kansen. Beide oprichters vinden... Lees verder
Werkt Jelba alleen voor B2B klanten?
Jelba is een online marketing & development bedrijf met een 100% focus op B2B klanten. De klanten van Jelba verkopen producten aan professionals. B2B marketing is een andere dynamiek... Lees verder
Wie zijn de oprichters van Jelba
Jelba is in mei 2015 opgericht door Arwen Obermeyer en Bart Strijker. Het idee ontstond om B2B bedrijven maximaal te laten profiteren van alle digitale kansen. Beide oprichters vinden... Lees verder
In welke landen is Jelba actief?
Jelba is actief in meerdere landen en heeft eigen kantoren in Nederland, België en Duitsland (in oprichting). Jelba is een internationaal georiënteerd bedrijf en heeft per land eigen mensen... Lees verder