Stem nu voor ons B2B PIM-systeem Greedybean!

Laatste update 24 september 2020

In 2016 heeft Jelba in samenwerking met RedAnt een B2B PIM-systeem ontwikkeld, genaamd Greedybean. Met dit systeem wordt het optimaal beheren en publiceren van productdata op verschillende kanalen mogelijk gemaakt. Veel bedrijven gebruiken hiervoor nog meerdere systemen. Met Greedybean wordt dit verleden tijd. Naast beheren en publiceren, valt het PIM-systeem makkelijk te koppelen aan ieder ERP-systeem en type webshop. Door het single source of truth principe verkleint Greedybean ook nog eens de kans op fouten. 

Jelba Greedybean

Deze eigenschappen maakt Greedybean tot het ideale B2B PIM-systeem. Het leent zich ook perfect voor goede B2B e-commerce marketing. In ieder geval maken bedrijven zoals Allshoes en Yale er al dankbaar gebruik van. Deze bedrijven zijn niet de enige die geloven in het systeem, ICT-vaktitel Computable heeft Greedybean namelijk genomineerd in de categorie Digital & E-commerce van de Computable Awards 2020. Publieksstemmen bepalen voor 50% de winnaar en het stemproces is al in volle gang. De andere helft wordt bepaald door de betrokken juryleden, bestaande uit Artie Debidien, Stijn Grove, Bart van der Mark, Ruud Mulder en Fred Streefland. De winnaar uit de tien nominaties wordt bekend gemaakt op 24 november. Lees hier meer over waarom Computable Greedybean heeft genomineerd.

Stem hier op Greedybean voor de Computable Awards!

Kim Cheung

B2B Online & Social Marketeer

Hallo, ik ben Kim, nieuwsgierig geworden naar onze aanpak? Ik vertel u graag meer!

Open chat
U wilt meer B2B Online omzet?
Stuur een Appje en onze B2B Expert Bart neemt contact met u op. Zo makkelijk werkt het.