Yes! Jelba genomineerd voor Dutch Interactive Awards 2021

Laatste update 23 maart 2021

Iedere dag werken onze B2B experts hard om mooie campagnes neer te zetten voor onze klanten. Die inzet wordt beloond. Jelba is namelijk genomineerd voor de Dutch Interactive Awards! Emerce looft deze prijs jaarlijks uit aan Nederlandse bureaus die zich hebben onderscheiden op online gebied. Jelba is genomineerd in de categorie B2B Commerce, voor de influencer marketing campagne met Martijn Kuipers voor onze klant Redbrick (Allshoes). Jelba oprichters Bart Strijker en Arwen Obermeyer: “Wij hebben de mooiste B2B klanten van Nederland. Dagelijks zorgen onze specialisten voor online groei bij deze klanten. Deze nominatie is een erkenning van ons harde werk en daar zijn wij trots op!”

Martijn Kuipers Jelba award

 

Een succesvolle Influencer samenwerking

Voor deze B2B influencer campagne is Jelba de samenwerking aangegaan met Martijn Kuipers. Deze vrachtwagenchauffeur vlogt over zijn mooie beroep en heeft daarbij maar liefst 70.000 abonnees op YouTube en 50.000 volgers op Instagram. Zijn doelgroep is erg relevant voor Redbrick. Dit maakt het rendement van de samenwerking dan ook hoog. Redbrick heeft bijvoorbeeld limited edition Martijn Kuipers werkschoenen op de markt gebracht. Dit was een groot succes.

Een mooie prijzenkast

Jelba is trots om genomineerd te zijn in de categorie B2B Commerce. In totaal zijn er voor de prijs zo’n 300 inzendingen gedaan. Jelba is dus door de strenge selectie gekomen. Op 16 april presenteren onze B2B experts de case aan de vakjury en op 20 mei vindt de uitreiking plaats. Het is overigens niet de eerste keer dat Jelba in de prijzen valt. Eerder waren wij genomineerd voor de Influencer Marketing Awards en ontvingen wij twee keer op rij de FD Gazelle voor een van de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Doordat Jelba groeit, kunnen wij ook onze B2B klanten laten groeien!

 Volg onze LinkedIn bedrijfspagina en ontvang de B2B updates direct in uw feed.