Aan het woord "Onze Jelba collega's zijn echte specialisten in de B2B online marketing. Ze begrijpen de markt en ondersteunen ons bij het aantrekken van nieuwe klanten online"
Rik Swikker Directeur
Laatste update: 12 juli 2021

Microtherm is een kunststof verspaan bedrijf uit Oudkarspel, boven in de provincie Noord-Holland. Al meer dan 40 jaar specialiseert dit bedrijf zich in het verspanen van verschillende soorten kunststof. Deze verspaande kunststof onderdelen maken zij in opdracht van de meest uiteenlopende sectoren. Met het uitgebreide machinepark waar 28 CNC-verspaanbanken staan heeft Jelba de opdracht om de capaciteit met betrekking tot draai- en freeswerk verder uit te bouwen met nieuwe klanten. Onze expertise en aanpak in gerichte B2B leadgeneratie is hierbij leidend.


Stap 1: Digitale groeistrategie

De uitgebreide kennis en verspanende oplossingen die aanwezig zijn bij het maken van de kunststof onderdelen staan centraal bij de uitgangspunten van de digitale strategie. Door middel van een SEO-strategie i.c.m. een actieve campagne met hoogwaardige inhoud creëren we relevante B2B leads. 


Stap 2: Technologie

Jelba heeft een compleet nieuwe B2B website gebouwd voor Microtherm. In het design is rekening gehouden met de merkuitstraling van Microtherm, de gebruiksvriendelijkheid en natuurlijk de vindbaarheid van de website. De verschillende technieken bij het verspanen zijn duidelijk uitgelicht en met behulp van ondersteunende foto’s is het karakter van het bedrijf naar voren gebracht. Daarnaast wordt er gewerkt met hoogwaardige leadtooling en analyse software om maximaal business te genereren via de diverse digitale kanalen.


Stap 3: Uitvoering

Op dagelijkse basis zijn wij als B2B Online Marketingafdeling van Microtherm actief om alle digitale kanalen te maximaliseren. De vele kennis en mogelijkheden bieden vele kansen door de inzet van een hoogwaardige content gedreven strategie. Door de uitvoering van gerichte campagnes, algemeen en op doelgroepniveau, creëren we dagelijks meer verkopen. Video, beeld en tekst zijn de belangrijkste componenten. Relevante content zichtbaar maken voor potentiële kopers en direct en duidelijk kenbaar maken wat Microtherm kan betekenen voor haar klanten verhoogt de online leadgeneratie.


Wilt u dit ook?

Denkt u na het lezen van dit artikel: dat wil ik als bedrijf ook? Gelukkig is dat mogelijk. Jelba helpt bedrijven namelijk om meer uit online te halen. Meer leads, meer conversies, meer omzet. Dat doen onze online specialisten door middel van ads, campagnes, content en e-mailmarketing. Allemaal gericht op B2B, want die markt kennen wij van A-Z. Waag ook de sprong en neem contact op!

 Volg onze LinkedIn bedrijfspagina en ontvang de B2B updates direct in uw feed. 

Resultaten om trots op te zijn

Sterke stijging in het verkeer
Meer aanvragen
Toename nieuwe klanten, toename omzet